Prijzen: incl.excl.BTW
phone 0511-233155
format_list_bulleted Menu
check

Geen verzendkosten boven €225,-

check

Met keurmerk: de beste service

check

Meer dan 60 jaar ervaring

check

Achteraf betalen via Billink

webshop keurmerk
Home / Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen



 
  • Wat is Allesvoorverswinkels.nl?
  • Allesvoorverswinkels.nl is een online groothandel die gespecialiseerd is in het leveren van met name verpakkingen aan verswinkels, zoals supermarkten, poeliers, vishandel,slagerijen, boerderijwinkels,delicatessenwinkels, bakkerijen, slagerijen en groenteboeren. Maar ook voor horeca en snackbar.


 
  • Wat voor producten kan ik vinden op Allesvoorverswinkels.nl?
  • Op Allesvoorverswinkels.nl kun je een breed scala aan producten vinden die nodig zijn voor het runnen van een verswinkel, waaronder verpakkingsmaterialen, display-artikelen, toonbankschalen,  hygiëneproducten, messen en nog veel meer.

 
  • Leveren jullie ook aan particulieren?
  • Ja, we leveren zowel aan bedrijven als aan particulieren. Of je nu een verswinkel runt of gewoon op zoek bent naar producten voor thuisgebruik, bij Allesvoorverswinkels.nl ben je aan het juiste adres. Let er wel op dat prijzen worden weergegeven exclusief btw. Er is een schakelaar rechtsbovenaan de pagina waarmee je de prijsweergave inclusief btw kunt aanzatten.

 
  • Wat zijn de verzendkosten voor bestellingen?
  • Verzendkosten voor Nederland zijn €7,95ex. Bij €225,00ex vervallen de verzendkosten.  Voor Belgie is dat €8,95ex en €450,00ex. Voor Duitsland is dat €9,95ex en bij €600,00ex gratis. Alles over verzendkosten vind je hier. 

 
  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt? 
  • De meeste orders zijn 1 tot 3 dagen onderweg. Als artikelen die in backorder komen te staan dan hoor je dat. Als artikelen standaard een langere levertijd hebben dan staat dat bij het item vermeld.  Alles over levertijden vind je hier.
 
 
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
  • Ja, de meeste orders wel.  Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je de voortgang van je pakket kunt volgen. Uitzondering zijn orders die we rechtstreeks vanaf fabrikanten laten verzenden. Maar dan melden we dat.
 

 
  • Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?
  • We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo goed mogelijk is ingepakt en veilig en onbeschadigd aankomt. Mocht er onverhoopt toch schade zijn, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice en wij zullen het probleem voor je oplossen.
 
 
  • Accepteren jullie retourzendingen?
  • Uiteraard, we accepteren retourzendingen. Er zijn wel wat voorwaarden verbonden aan retouren. Raadpleeg ons retourbeleid op de website voor meer informatie over het retourneren van producten.
 
 
  • ​​​Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
  • Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen en in de regel lukt dat, maar houd er rekening mee dat dit niet altijd mogelijk is als de bestelling al is verzonden.
 
 
  • Bieden jullie garantie op de producten?
  • Ja, uiteraard bieden we garantie op de producten die we verkopen. De garantievoorwaarden kunnen variëren, afhankelijk van het specifieke product. Vind hier alles over garantie.
 
 
  • Accepteren jullie betalingen met creditcards?
  • Ja, we accepteren betalingen met creditcards, waaronder Visa, MasterCard en American Express. Je kunt ook gebruik maken van andere betaalmethoden, zoals iDeal, PayPal en bankoverschrijving.
 
 
  • Is het ook mogelijk om achteraf te betalen? Ook achteraf betalen is mogelijk, via Billink
 
 
  • Zijn mijn betalingsgegevens veilig op Allesvoorverswinkels.nl?
  • Ja, we nemen de beveiliging van je betalingsgegevens zeer serieus. We maken gebruik van beveiligde verbindingen en volgen strikte beveiligingsprotocollen om ervoor te zorgen dat je gegevens veilig worden verwerkt.
 
 
  • Kan ik een offerte aanvragen voor grote bestellingen?
  • Ja, als je een grote bestelling wilt plaatsen, kun je contact opnemen met ons om een offerte aan te vragen. We zullen ons best doen om je een scherpe prijs te bieden.
 
 
  • Zijn alle producten op voorraad?
  • We streven ernaar om voldoende voorraad te hebben van onze producten. Het kan gebeuren dat orders in delen geleverd wordt, dit melden we dan. Een deel van ons assortiment versturen we rechtstreeks vanaf de fabrikant. In sommige gevallen kan het voorkomen dat een product tijdelijk niet op voorraad is. Dan hoor je dat zo snel mogelijk. Vragen over voorraad? Neem dan contact met ons op.
 
 
  • Kan ik telefonisch bestellen?
  • Je kunt alleen bestellen via de website. Dit stelt ons in staat om efficiëntie, snelheid en nauwkeurigheid te waarborgen bij het verwerken van je bestelling. In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk telefonisch te bestellen, neem contact op als je daarover vragen hebt.
 
 
  • Leveren jullie ook internationaal?
  • Ja, we leveren ook veel aan Belgie en Duitsland. Mocht een zending bedoeld zijn voor een ander Europees land, neem dan contact met ons op. Wij kunnen in principe versturen naar ieder land binnen de Europese Unie.


Nog andere vragen? Wij horen ze graag, liefst via de contactpagina.
Inschrijven nieuwsbrief
Sluiten
Aanmelden